Hau-hau

Se-ntâlnește câinele cu mâța. Unu’ bucuros, alta amărâtăăăă….

– Ce-ai pățit, de ce ești supărată?

– M-am săturat, vreau să emigrez…

– De ce?

– Păi am ajuns rău, toată lumea, fie trage „trage mâța de coadă”, fie „o aruncă în curtea vecinului”! Da’ tu ce faci?

– Aaaa, eu zic că-i bine! Până mai merge cu „hau-haú-l”, e bine…

3 gânduri despre „Hau-hau

      1. Să-nțeleg de-aicea că tot biata mâță e de vină, nu aceia care pun mâna pe așa minune…toată ziulica?!?
        Ș-apoi, CÂINELE DE PAZĂ, ce face? Joacă table, pocker, alba-neagra sau îi atenționează precum ai zis pe ”mângâietorii” de serviciu prin…h(a)u, h(aaa)u că acum mă prinde DNA, în loc de HAM-HAM, uite că N-AM de dat ori DE-MPĂRȚIT din furat, cu tine…drept pentru care dacă mă-nervezi, mușc tare din tine?!

        Apreciază

Comentați!

